Blogin päivittäminen on ollut hieman taka-alalla, sillä olen kärsinyt sitkeästä angiinasta joka jaksaa edelleen sinnitellä toisesta antibioottikuurista huolimatta.

Hain eilen postista tilaamani H&M:n paketin jossa piti olla tuo parin postauksen takainen ranskanbulldoggin kuvalla varustettu t-paita, mutta mitä vielä paketista paljastuikin vaaleanpunainen Hello Kitty-aiheinen t-paita koossa 122cm!? Kyllähän minä Hello Kittysta tykkään, mutta että koko 122 cm ja Art By-paidan tilalla. Kaiken hyvän päälle tuo paita (kuten muutkin Art By-tuotteet) ovat näköjään H&M:n sivuilla loppuunmyytyjä...Nouvelle-täti on nyt hyvin hyvin vihainen. Laitoin juuri asiallisen palautteen H&M:iin ja tiedustelin mitäs nyt tehdään. Yleensä minua ei harmittaisi näin jos saan väärän tuotteen, mutta tuon paidan kohdalla todellakin oikeasti halusin kyseisen tuotteen ja tilasin sen vielä samana päivänä kun mallisto tuli myyntiin...puuh..


1467967.jpg


Olen kuukauden päivät kamppaillut itseni kanssa, että tilaanko ylläolevat Björn Borgin ihanuudet ja nyt -15 euron alennuksen siivittämänä laitoin lopulta kengät tilaukseen. Kenkiä oli alunperin sinisten lisäksi mustina, keltaisina ja kirsikanvärisinä jotka ainakin alakuvassa näyttävät e-r-i-t-tä-i-n herkullisilta. Valitettavasti vain koot ovat huvenneet meikäläisen pähkäilessä ja ehkä nuo siniset sitten kuitenkin ovat enemmän minun tyyliseni (lue = tylsemmät).


1467979.jpg


On ne ihanat...

Kenkien kaveriksi tilasin tälläisen mustan sateenvarjon. Saa nähdä onko tuo aivan lelu ja entinen sateensuoja ensimmäisen myräkän jäljiltä. Hinta ei ainakaan ollut paha, 9.90 euroa ja olen etsinyt  juuri tuon tyyppistä hieman "romanttishenkistä" sateenvarjoa.


1467987.jpg


         Hello Kittysta puheenollen, käykäähän osallistumassa Herttaisen kilpailuun! :)


                                                                                   Kuvalainat: Björn Borg  |  Ellos


Soimassa Placebo - Special K